tinaandersen

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av tina andersen - 15 januari 2011 22:21

Av tina andersen - 15 januari 2011 20:33

hejhej. kom nyss upp efter att ha kolla på film med mamma

där nere. just nu sitter jag här och bara tar det lungt och väntar

på att något ska hända men haha om man bor ute i skogen som jag

så tror jag inte det kommer hända så mycket haha. funderar på om jag

ska ta och fota lite men vet inte om jag orkar? visst har ju inget annat att göra mer än att sitta här och det är inte kul om ingen är social.   

Av tina andersen - 15 januari 2011 18:27

hejhej. sitter här igen efter en härlig fredag med min älskade andreas   

i alla fall idag så blev det att man vaknade upp jämte älskling sen klockan

ett någon gång så hämtade mamma mig sen när vi skulle köra hem så skulle

igentligen jag och mamma in eurostop ( staving ) och köpa godis till lilla mig hehe

men så blev det inte eller jo vi köpte det men vi gjorde inte det först

utan mamma ville kolla på lite kläder först så då blev det ju att man

gick in på H&M och kollade. jag kunde inte låta bli att köpa hehe

så det fick bli ett par hel svarta thigts igen haha har rätt många vanliga nu   

men aja sen blev det en tunka sen blev det en tröja! nöjd? japp det är jag.

sen efter det blev det då att köpa godis och sen hem så nu sitter jag här men har vatt hemma ett tag men orkade inte lägga upp något förräns nu haha.

men nu ska jag ner och ta något gott att äta så ni får ha det bra så hörs vi!  

  

 

   

  

  



Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards