tinaandersen

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av tina andersen - 11 januari 2011 22:39

nu ska jag ta och dejta sängen börjar bli lite trött nu

och sen så är det ju också skola imon!   

men ni får sova så gott så hörs vi imon kära läsare!

go'natt.

 

nattens låt.

 

Av tina andersen - 11 januari 2011 20:47

hejhej. sitter här och pratar med älskling i tele nu.

efter att jag har prata med honom så blir det nog att

starta en natt film och göra en varm kopp o,boy sen efter det

blir det nog att dra sig till sängs. frästen på torsdag ska

jag nog in till stan och köpa en tre månaders present till honom

men vad jag ska köpa till honom vet jag inte

får tänka på det tills på torsdag. hehe.   

 

  


Av tina andersen - 11 januari 2011 16:57

hejhej. sitter här igen med städat rum och mat i magen.

innan jag skulle äta så städade jag min gaderob och då kollade

jag hur många thigts jag hade och jag hade 12 stycken thigts lite mycket

men ändå så ska jag köpa ett par till när jag har pengar haha.

men nu ska jag nog ta och kolla på en film eller så ska jag bara sitta här.

vilket av det vet jag inte hehe.   

 

  

 

 

Av tina andersen - 11 januari 2011 14:38

hejhej. idag är det tisdag och det menars med att skolan börjar imorgon 

 efter ett skönt jullov som jag har spenderat mest med min ängel. ♥

men i alla fall idag så blir det bara att sitta hemma och ta det lungt nu

för att det är skola imon.. får se om jag kan skriva på min deckare också

som jag igentligen skulle va klar med för länge sen.. men det är skit svårt

för jag vet inte hur den ska sluta! aja nu ska jag i alla fall städa på mitt rum

lite. det är lite konstigt för så fort jag städar så stökar jag ner igen men jag får

väl försöka hålla det iordning! haha.   

 

 


Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards