tinaandersen

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av tina andersen - 3 januari 2011 23:35

usch just nu har jag ingen ork med att blogga!
bloggar nog senare när jag har något intressant att

skriva om.

Av tina andersen - 3 januari 2011 20:28

hello. sitter här och har nyss fixat iordning på mitt rum och så.

men nu ska jag gå ner och se om jag ska fixa mammas naglar så det inte bli försent för sen orkar jag inte hehe. men bloggar mer senare i think ha det fint.  



Av tina andersen - 3 januari 2011 18:57

hejhej. sitter här och har nästan nyss ätit..

min dag idag blev inte riktigt som jag hade tänkt  mig..

för jag skulle ju igentligen gå på bio med älskling men eftersom att det

inte gick någon tidiagre buss in till stan så blev det inte av och ja det va massa

krångel! men imon hoppas jag att jag vaknar i tid och så att jag kommer upp.

så får se om vi ska gå på bio imon i stället. men allt känns som det är mitt fel.

men det va det kanske?.. jag vet inte.. men ikväll blir det att sitta här eller så blir det att åter igen kolla på någon bra film som jag inte har sett men det kan bli lite svårt eftersom att jag redan har sett nästan alla..

men aja skitsamma tror det blir att bara sitta här eller så blir det att fixa mammas naglar i stället.   


  



Av tina andersen - 3 januari 2011 00:06

hej allihopa! nu funderar jag på om jag ska gå och lägga mig

så jag kommer upp i någerlunda tid imon! jag har faktiskt inte så mycket

att skriva om. så det får väl bli att säga godnatt och att ni får ta och sleepa well haha. men vi hörs någon gång senare eftersom att klockan är över tolv!   

 

  

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards