tinaandersen

Alla inlägg under januari 2011

Av tina andersen - 8 januari 2011 00:38


min fina pojkvän har gjort videon, kolla den är värd att se.   



Andreas, jag älskar dig och det vet du! ♥

Av tina andersen - 7 januari 2011 22:41

hejhej på er allihopa! nu tänkte jag att jag skulle gå ner och göra

en kopp te sen sitta här ett litet tag till.. för sen blir det nämligen

sängen för mig tror jag.   


  

  

Av tina andersen - 7 januari 2011 18:28

hejhej. sitter här hemma nu och ska snart börja fixa till på mitt rum

som ni säker inte vet så har jag spänderat  torsdagen och halva fredagen

med min älskade pojkvän! ♥  frästen det är ju bara denna veckan kvar sen börjar det igen! och då syftar jag på att skolan börjar.. inget som man läktar till

precis men vad gör man när man måste gå där? aja nog pratat om det man får

väl ta och njuta av dom dagarna man har kvar ledigheten hehe.

men nu ska jag fixa mitt rum så ni får ha det bra sålänge så hörs vi väl

antagligen senare.   


  

Av tina andersen - 7 januari 2011 15:36

hejhej. sitter här med min älskling och gör inte så mycket

tror att vi ska ta och starta en film snart och glo på hehe

när jag kommer hem så blir det att fixa på rummert för att

emma kommer hem till mig imon bara för att mamma och pappa

ska till danmark från lördag till söndag. så då blir det att ta hand om

hundarna och hela huset. inte så jätte kul precis med vad gör man?

men nu ska jag och min älskling kolla film så vi hörs väl när jag kommer hem.   

Av tina andersen - 6 januari 2011 00:30

nej nu tror jag att jag tar och säger godnatt nu.
börjar bli sent och börjar bli trött! haha.

 

men innan jag går och lägger mig så måste jag

bara säga att jag har små funderingar på om jag ska

färga mitt hår platinablont?.. det är fint!
visst det kanske inte passar på mig men jag är

ju ändå blond så kanske? hehe ska nog tänka lite

till på det tror jag    men får fråga pojkvännen också vad han

tycker.   

 

men nu ska jag sova så ni får ha det gött och drömma så

sött så hörs vi!

 

Puss.

Av tina andersen - 5 januari 2011 21:58

Av tina andersen - 5 januari 2011 21:41

va och kollade på lite kläder med mammsen idag efter

hon hämtde mig hos älskling efter som att hon och pappa ska på 70 års kalas

så va hon tvungen till att hitta något snygg att ha på sig hehe. men samtidigt som hon letade så hittade jag en helt vanlig vit tröja och en svart kjol.  

 

  

  

  



Av tina andersen - 4 januari 2011 00:40

    


jag älskar dig och det vet du.

du är som solen du lyser upp min dag.

vi har våra bråk och tjaffs men det har alla.

i två månader snart tre har jag vatt din och

jag vill va din länge. jag vill inte förlora dig.

varge gång vi bråkar så får jag en orolig känsla

en känsla som inte försvinner.. jag vill inte

att du ska lämna mig och jag hoppas du inte gör det !

om jag kunde så skulle jag vilja ge dig allt för, du förtjänar

det bästa älskling! du är en ängel.

du har ett leende av guld! jag älskar att känna dina armar om mig,

jag älskar att känna dina läppar mot mina, jag älskar att känna din hud mot min, jag älskar att känna att du finns där.. där jämte mig!

detta är inget jag bara skriver utan det kommer från mitt hjärta!

älskling, jag älskar dig och vill att du ska veta det!
du betyder allt för mig! jag är lycklig och jag hoppas att du är det också.   

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards