tinaandersen

Alla inlägg under januari 2011

Av tina andersen - 17 januari 2011 18:31

ska man färga håret platinablont eller ska man inte?

jag vill jätte gärna men håret slits som satan har jag hört..

och vill inte att mitt hår ska va slitet och se ut som en stålboll..

men kanske hårinpackling funkar asså så att det inte är så slitet.

men jag får ta och fråga någon som kan och vet lite om det.

 

men vad tycker ni?


  

Av tina andersen - 17 januari 2011 17:34

hejhej. sitter här och har värkligen döds tråkigt vet inte vad

jag ska hitta på.. måste nog igentligen plugga eftersom att

jag har prov nästa vecka på torsdag men har ingen ork.

vill att min älskling ska komma hem så jag kan prata med honom

i tele. det kanske räddar min tråkighet lite.

 

frästen jag har små funderingar på om jag ska börja

starta en tävling här på bloggen men vet inte vad för

någon? hmm.. kanske en oufitvecka istället för veckansblogg haha

eller det kanske låter dumt? jag vet inte.. men om ni

har några förslag så kan ni väl va snälla och skriva dom? det vore jätte

gulligt!   

Av tina andersen - 17 januari 2011 15:53

hej allihopa. sitter här och ska börja städa lite på mitt rum haha

efter att kolla kläder dagen annan skolan är inte bra, det är det som gör så

att mitt rum blir så stökigt.. men får börja skärpa mig med det nu att

sluta va så slarvig! i alla fall min skoldag har varit okej. men bättre kunde

den ju bli men slutade endå två idag och det va ju skönt. men nu måste

jag städa på mitt, ni får ha det bra så hörs vi senare.   





Av tina andersen - 17 januari 2011 15:20

  


     

Av tina andersen - 16 januari 2011 21:58

hejhej. sitter här och bara tar det lungt, funderar på att sova efter som det är skola imon.. inget man längtar till precis men aja, man måste ju för att komma någon vart här i livet. men måndagarna går rätt fort eftersom att jag slutar klockan två. men nu ska jag ner och göra mig iordning för sängs, så ni får sova så gott och drömma sött så hörs vi imon. Godnatt på er.  

puss.




Av tina andersen - 16 januari 2011 20:16

nej.. nu kallar duschen på mig.   


  


Av tina andersen - 16 januari 2011 19:08

hejhej. sitter här och kollar film i min ensamhet. min älskling

åkte hem för en stund sen. mysigt har vi haft det även om vi inte

har gjort så mycket men det är alltid lika mysgt när man är med honom

hihi. tre månader idag med en ängel dom har varit underbara! ♥


  

  

andreas du är en ängel och jag älskar dig för den du är. ♥



Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards