tinaandersen

Alla inlägg under januari 2011

Av tina andersen - 27 januari 2011 20:00

hejhej. sitter här och är ny duschad!

just nu tänkte jag att jag skulle "packa", ska ju till

min älskling imon! hihi han är efter länktad! :D

imon efter skolan så blir det att åka in till stan

och träffa Julia och gå på stan med henne ska bli jätte kul :)

sen på kvällen så kommer älskling in till stan också! :)

men nu ska jag fixa det som jag ska ha med mig imon

bloggar senare! :)

 

  

 




Av tina andersen - 27 januari 2011 19:10

nu ska jag hoppa in i duschen bloggar mer efter!   

puss.


  


Av tina andersen - 27 januari 2011 18:27

  


jag har världens bästa pojkvän! ♥

Av tina andersen - 27 januari 2011 16:15

  

Av tina andersen - 26 januari 2011 20:42

nu ska jag ner och tvätta av mitt smink sen efter det blir det

att plugga lite till på NO:n sen efter det blir det nog sängen för min del,

är trött! men ni får sova så gott och drömma sött så hörs vi imon!   

 

  


Av tina andersen - 26 januari 2011 19:09

hejhej. sitter här efter en timmas plugg till mitt prov imon! hehe.

just nu så ser mitt rum förjävligt ut rent ut sagt! jag måste ta och städa

det nu känner jag! jag bloggar nog när jag är klar!   

 

 

Av tina andersen - 26 januari 2011 15:52

hejhej. min dag började inte bra men det slutade bra i alla fall.

dagen började med att man missar bussen till skolan så att

mamma fick köra mig sen när jag kom till skolan så ville jag bara

hem! hade värkligen ingen ork till att gå i skolan idag men jag

klarade mig igeom hela dagen i alla fall! sen så rästen av dan

gick lite bättre om man säger så. och nu sitter jag här och kom

nyss hem. jag slänger upp dagens outfit nu och dagens facelook. 

sen efter det ska jag ner och göra mig en macka och en kopp te

eller en kopp o'boy!   

 

   

    

ni ser ju också hur håret blev men det ser

inte riktigt ut så som på bilden i värkligheten tyvärr..

jag är lite smått ljusgul i hårbotten. men ska lägga silver shamopp

i det och se om det blir bättre om det inte blir det så färgar jag

det en gång till nästa månad!   

 

Av tina andersen - 25 januari 2011 17:34

jag har funderat på om jag ska ha en liten tävling

på bloggen, funderar på om det blir en veckansblogg tävling.

så min fråga är då om jag ska ha det eller inte?   


 

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards