tinaandersen

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av tina andersen - 1 augusti 2011 19:42

Godväll, kom in för ett tag sen efter att ha vatt ute och gått med

min lilla Moa. Vädret är så himla härligt! Jag tänkte bara lägga in

ett par bilder som jag tog när jag va ute efter jag har lagt in dom

så ska jag nog göra mig en liten skål glass och sitta här eller

så blir det film hehe. ;)


Bilder!

Hehe oj, ja det blev en held del bilder. Men jag gillar det hihi. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Av tina andersen - 1 augusti 2011 17:20

Jag har börjat fastna endel av hans låtar haha. :)


Av tina andersen - 1 augusti 2011 00:33

Nu har jag nyligen sett klart filmen Georgia Rule.

Jag kan säga att den är värd att se. Den va bra!

Ni ska få en filmsnutt på vad den handlade om för jag är trött

och vill bara lägga mig i sängen och sova. (a)


Ja där han ni filmsnutten på filmen jag såg nyss. Hoppas ni tycker den också är bra :) nej nu ska jag faktiskt ta och göra mig iordning gör sängen. Vi får höras imorgon sötisar! Godnatt, puss ♥


Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards