tinaandersen

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av tina andersen - 20 augusti 2011 22:35

Hej på er, förlåt för att jag inte har bloggat men

har en viss anledning till det..

Igår så åkte jag och mamma in till Halmstad vi tio tiden på morgonen

för att lämna hennes bil i trönninge sen så tog jag och mamma bussen

in till stan för att jag skulle handla lite kläder och det blev ju lite

mer än vad jag hade bestämmt hehe.

Men min shopping blev jag nöjd med i alla fall och bilder på det jag köpte

kan ni få imon om jag inte följer med mamma och pappa imon

annars så får ni det på måndag!

Det va ju också bestämmt att jag skulle åka till min pojkvän efter jag

hade köpt sakerna och det men det blev inte av för att det hände en massa

så jag följde med mamma hem igem efter vi hade vatt i stan och efter vi

hade hämtat bilen.

Men när jag kom hem på kvällen så ringde min mobil och då va det min

pojkvän som sa att han åkte hem till mig för att vi skulle prata och så

när han kom så gjorde vi det, sen efter när allt löste sig så frågade

han fall jag ville följa med han hem och så gjorde jag det då och så sov

jag hos honom från igår till idag!

Hoppas ni förstod vad jag skrev och hoppas ni orkar läsa allt hihi.

Men nu har ni fått anledningen till varför jag inte har bloggat och vad jag

gjorde igår. :)

Nu ska jag göra mig iordning för sängen och sova. Men hoppas ni har haft det bra!

Jag bloggar nog imon.

Pussar


 


Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards