tinaandersen

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av tina andersen - 23 augusti 2011 20:10

Hej på er, förlåt för att jag bloggar nu men har inte haft tid..

Har vatt iväg hela dagen. Först så va det ju att jag va i skolan första dagen

efter sommarlovet sen så efter skola så hämtade mamma och älskling upp mig

för att jag skulle till moppe saken i Laholm och mamma skulle övningsköra med min

syster. Så medans mamma och min syster åkte iväg och övningskörde så satt

jag och gjorde moppe test till moppe kort och älskling satt bredvid och kollade på

hihi (a)

Jag tänkte berätt lite snabbt för er om min skoldag idag.

Jag börjar nian nu och det känns helt okej! Men det lilla dåliga

är i vår skola är att dom håller på att bygga om så dom har stängt av en korridor

så alla elever i skolan får vara i två korridorer och dom är ju inte så stora heller!

Men sen mitt schema och det kan jag väl säga att jag inte är så nöjd med..

Lektionerna sitter typ tryckt på varandra känns det som, vi har nästan ingen

rast alls.. Men en sak som är lite posetiv är ju att vi slutar klockan två, två gånger

i veckan, så man ska ju inte klaga så. Men jag hoppas att nian blir ett bra år och

jag ser fram emot gymnasiet sen! Nu ska jag sluta sriva och gå ner och göra

mig en kvälls macka eller något. Ni får ha det bra så hörs vi! Puss


Dagens outfit:

 

 

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards