tinaandersen

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av tina andersen - 13 augusti 2011 22:58

Kom hem till min pojk för en stund sen och nu ska vi lägga oss

i sängen och kolla på film och bara ha det mysigt.

Detta blir sista inlägget fär ikväll/natt men vi hörs imon om jag inte

kommer hem sent. Godnatt på er :)

Puss


Jag älskar dig!♥

 

Av tina andersen - 13 augusti 2011 20:48

Godkväll på er, jag sitter här och väntar på att vi ska fika snart.Efter vi har fickat så åker nog jag och pojkvännen hem till honomOch bara tar det lungt :) men kvällen har varit bra än sålänge ochMaten har varit god! Bilder får ni på antingen söndag eller måndag.Ni få ha det bra. Kommer nog kanske något inlägg sen igen. Kramisar<3

Av tina andersen - 13 augusti 2011 13:50

Hej på er allihopa, nu sitter jag här fixat och klar för att åka iväg

med min familj till min mormor och morfar som jag ljusfest nere vid

deras sutga i Halmstad. Min pojkvän följer också med och så blir det sova

hos han inatt med mysigt! Nu hinner jag inte sitta här för att rätt bråttom.

Men vi hörs när vi hörs. kommer kanske något inlägg från mobilen.

Hoppas det blir så nu. Jag lägger in ett par dåliga outfits bilder på mig idag.

Men hoppas dom duger ändå. Ni får ha en bra lördag kväll för det ska jag.

Puss och kram


Dagens/Kvällen outfits:

 

 



Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards