tinaandersen

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av tina andersen - 22 augusti 2011 21:46

Godkväll på er finisar, nu ska jag göra mig iordning för sängs!

Mitt hår blev jätte blont och fint hihi. Jag blev nöjd i alla fall och det är ju bra.

Bilder på håret får ni imon, jag vet att jag sa att ni skulle få dom nu men

kan inte ta några bra bilder för ljuset är konstigt.. Men imon så får ni!

Detta blir sista inlägget för ikväll. Ni får nana så gott och drömma sött.

Godnatt! Puss


Ni får en kvälls bild som jag tog när jag va ute och gick med Moa:

 

Av tina andersen - 22 augusti 2011 20:34

Nu sitter jag här med blond färg i håret. Jag hoppas på bra resultat!

Ni kan få en bild sen när jag har skölt ut det och torkat håret och sånt. :)


 



Av tina andersen - 22 augusti 2011 16:36

Nu ska jag gå ut och jogga en runda. Känner att jag behöver det lite :)

Bloggar när jag kommer in igen eller så bloggar jag senare ikväll.

Ha det bra, pussar

 

 

Av tina andersen - 22 augusti 2011 10:41

Hej, sitter här och har lagt in bilderna på min shopping sen fredags.

Tänkte att ni skulle få se den nu efter att jag inte har kunnat visa er tidigare.

Idag blir det nog bara att va hemma. Jag ska nog fixa lite innan skolan imon

som t.ex färga håret, fixa naglarna osv. Har ni börjat skolan eller börjar ni

också imorgon som jag? :)


Min shopping:

 

 

 

 

 

 


Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards