tinaandersen

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av tina andersen - 8 augusti 2011 23:19

Nu ska jag lägga mig i sängen och sova. Bloggar mer imon.

Godnatt. Kiss n love


Av tina andersen - 8 augusti 2011 19:51

God dag! En rätt så dåligt uppdatering idag. Men om man säger så,

så har jag faktiskt inte haft tid med datan idag.. Jag har hjälpt mamma

och pappa att resna vinden hela dagen.

Jag hittade jätte mycket leksaker som jag lekte med när jag va liten

hihi det va nästan så jag vill tillbaka till tiden då jag va liten haha.

Nej man måste ju bli vuxen någon gång ju ;)

Just nu sitter jag bara här och har nästan nyss fixat naglarna lite.

Jag har inte målat dom utan jag klippte bara ner dom lite och filade dom.

Jag tänkte låta dom vila lite från nagelack. Nu ska jag nog lägga/sätta mig i sängen

och kolla på film med en kopp te och bara slappna av. Bloggar nog senare.

Kiss n love

Det får bli en bild som jag tog för ett tag sen.

 

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards