tinaandersen

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av tina andersen - 16 augusti 2011 22:43

Nu går jag och lägger mig i min efterläntade säng!

Ni får nana så gott och drömma så sött.

Jag avslutar detta inlägg med en låt som jag tycker är fin!

Godnatt♥


Mio Andersson - Please forgive me

Av tina andersen - 16 augusti 2011 20:17

Oj, vet ni vad jag kom på nu?

Jag har ju glömt att lägga upp bilderna sen ljusfesten i lördags.

Ni ska få se dom nu, dom är inte så bra men det va mörkt..


Bilderna sen lördags:

      

Av tina andersen - 16 augusti 2011 19:36

Nu är jag hemma efter en dag på ullared!

Jag tänkte bara snabbt visa upp sakerna som blev dagens köp.

Förlåt om bilderna inte blev så jätte bra men skakade lite när jag tog

bilderna, men där har ni i alla fall vad jag köpte idag. :)

nu tänkte jag att jag skulle gå en runda med min lilla vove sen lägger jag mig

väl i sängen och kollar på någon film.

Men ni får ha det bra så hörs vi. Puss


 

 

 

 

Av tina andersen - 16 augusti 2011 17:44

Hej, just nu sitter jag i bilen påväg hem från ullared. Det blev en liten shopping för mig.Dagens köp blev tre tröjor, hårfärg, pennor, sokar, deo och lite sånt, jag blev i alla fall nöjd med sakera :) Ni kan få bilder på sakerna när jag kommer hem.Bloggar sen när jag kommer hem. Puss <3

Av tina andersen - 16 augusti 2011 13:08

Hej på er allihopa, här sitter jag med min pojkvän och vi ska snart åka

till ullared med hans familj. Idag så har jag och min älskade pojkvän

10 hela månader och fler ska det bli!♥

Jag tänkte bara göra ett litet inlägg så att ni vet att jag lever hehe.

Nej men det blir kanske något inlägg från mobilen. Ni får ha en bra dag

så hör vi när jag kommer hem ikväll om det inte blir för sent.

Kram

 

Bilderna blev något stora

 

 

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards