tinaandersen

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av tina andersen - 29 augusti 2011 20:00

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på filmen Never back down

Jag har sett den innan och den är grymt bra! Tycker jag i alla fall.

Den är kanske mest en "kill" film för att det är boxning och sånt i den.

Men jag tycker att den är se värd i alla fall. :)

Jag kan lägga in ett klipp på den från youtube så ni får se

lite av den. Men om ni tycker att den verkar bra så se den!

Detta blir nog mitt sista inlägg för idag. Det blir nog att dejta kudden efter

filmen. Få se hur mycket klockar blir! Bloggar mer imorgon sötisar. Puss

Av tina andersen - 29 augusti 2011 19:03

Nu blir det att plugga lite engelska för min del.


   

Av tina andersen - 29 augusti 2011 16:24

Hej dåligt bloggande yes i know!

Jag har ingen anldning till det heller haha.

Men jag tänkte faktiskt bara köra på som vanligt. Jag sitter just nu och

lyssnar på musik och tänkte göra ett inlägg sen städa på mitt rum lite.

Idag så har det väl inte hänt så mycket, skoldagen har varit rätt slapp idag

tycker jag vilket som är skönt och sen att man slutar klockan två istället för

tre är ännu skönare ju!

Jag har tyvärr ingen bild på min outfit idag så ni får en puss bild

på mig och min pojkvän i stället hihi (a) nu ska jag städa mitt rum bloggar sen.

Puss


 

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards