tinaandersen

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av tina andersen - 7 augusti 2011 22:21

Hej hallo, hur mår ni? Själv så mår jag helt okej. Nu är jag hemma efter

en hel helg som jag spendrade med min älskling! :)

Hoppas ni orkar läsa allt det jag har skrivit! Nu ska jag gå och göra
mig iordning för sängs är trött. Ni får ha det bra så hörs vi! Kiss n love ♥


Fredag - på kvällen så åkte jag, älskling och han syster in till stan för att kolla på timbaktu. Men han skulle uppträda vid tio tiden så jag, älskling och han syster orkade inte va där så länge så vi åkte hem igen. Sen när vi kom hem så la jag mig och älskling i sängen och kollade film. :)


Lördag - i lördags så åkte jag, älskling och en kompis till han på moppe meet i melby strand men vi stannade där inte så länge för att det va rätt tråkigt så vi

åkte till Halmstad igen efter typ tre - fyra timmar. Så vi va väl hemma vid nio tiden. Vilken va rätt skönt för jag va rätt så trött efter att ha suttit på en moppe. Men när vi åkte hem så hade vi följe med ett par kompisar till älskling för dom skulle kolla på moppe delar eller det va något sånt. Efter dom hade gjort det så fikade vi alla och pratade. Sen efter vi hade fiakt och sånt åkte dom hem till melby igen och jag och älskling la oss i sängen och kollade tv tills vi skulle sova hihi (a)


Söndag (idag) - sen idag så åkte jag hem från älskling vid typ tre fyra tiden.
Mamma hämtade mig, och efter hon hade hämtat mig så åkte hon och jag till Netto för att köpa lite börd och sånt sen när vi va där så hittade jag ett pra nya tyg skor och en bok till skolan som jag ska skriva i och så. Sen efter vi hade vatt där så åkte vi till stugan där mormor och morfar va så satt vi där och fikade ett tag sen åkte vi till Maxi för att handla lite mjölk och sånt. Efter vi va på Maxi så fick jag åka hem till älskling igen för att jag hade glömt min plånbok hos honom hihi.


En bild på lilla moa som jag tog i stugan hos mormor och morfar

 

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards