tinaandersen

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av tina andersen - 12 augusti 2011 22:52

 

 

Två bilder som jag tog när jag va ute och gick med mamma vid sjön.

Nu ska jag gå och göra mig iordning för sängs.

Filmen som jag har kollat eller håller på att kolla på får jag se klart imon

är jätte trött nu så orkar inte kolla klart på den. Så jag skriver om det mer imon

men jag kan säga nu att den verkar bra! Ni får sova gott, godnatt. kram

Av tina andersen - 12 augusti 2011 20:29

 

Nu ska jag sätta mig och kolla på filmen How do you know i min ensamhet..
Kan skriva lite sen om vad filmen handlar om och om den är bra och så.

Bloggar sen puss

Av tina andersen - 12 augusti 2011 19:08

Hej, kom hem nu för ett tag sen efter att ha vatt och handlat

lite saker med mamma. Just nu sitter jag här och väntar på att min Andreas

ska ringa mig hem så jag får prata lite med honom hihi.

Men innan han ringer så ska jag nog sätta mig ner med mina moppe

böcker och läsa och svara på lite frågor. Sen så sa jag ju att ni skulle

få en bättre outfit bild på vad jag bar idag och det ska jag lägga upp

nu, den kanske inte är så bra men den är ju bättre än den första. :)


Ja, min spegel är smutsig..

 

Av tina andersen - 12 augusti 2011 12:17

Hejhej, nu åker jag iväg med mamma till Halmstad.

Jag lägger in en snabb cam bild på min outfit nu, men ni får en bättre bild på den när jag kommer hem. Nu måste jag gå har lite bråttom.

Ni får ha det bra så hör vi när jag kommer hem igen. Puss

:)


Outfit:

 

Av tina andersen - 12 augusti 2011 09:28

Godmorgon, vaknade för en stund sen och jag ska snart gå ner

och göra mig lite frukost. Dom andra i familjen har inte vaknat

ännu så det får väl bli att äta frukost själv eller så väcker jag dom.

:)


Bildlöst inlägg.


Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards