tinaandersen

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av tina andersen - 9 augusti 2011 21:58

Hej på er, nu ska jag lägga mig i sängen och kolla

Ferres buller's day off.

Jag har sett filmen innan men det va jätte länge sen, så det ska bli

lite roligt att kolla på den nu. :)

Detta få bli mitt sista inlägg för ikväll. Så jag säger godnatt och sånt nu.

Ni får sova så gott och drömma sött. Vi hörs. Kram på er.


 


Av tina andersen - 9 augusti 2011 18:01

Ledsen att jag inte har bloggat förrens nu men om jag

ska va ärlig så har jag faktiskt inte orkar blogga förrens nu.

Nu, eller snart så ska jag ner och äta. Efter jag har ätit så

ska jag nog lägga mig i sängen och slöa framför en film eller

så blir det duschen innan eller så blir det duschen efter filmen.

Vem vet? ;) haha. Nej nu ska jag ner och äta. Bloggar sen. Puss


Det får bli en liten opassad bild till inlägget.

 

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards