tinaandersen

Alla inlägg under augusti 2011

Av tina andersen - 5 augusti 2011 12:20

Hej, nu tar jag min väska och åker hem till min pojkvän.

Bloggar nog när jag kommer hem om det inte bli bloggning från

hans data eller min mobil. Ni får ha det bra så hörs vi. Puss


Dagens outfit

 

 

Av tina andersen - 4 augusti 2011 23:18

Godkväll på er allihopa, nu har jag nyligen kollat klart på filmen up

som jag och älsklingen började kolla på men fick kolla klart på

resten av filmen själv för att han va tvungen till att åka hem.. :(

ville att han skulle sova jämte mig inatt men som tur är så träffas vi ju imon

också. Nej vet ni vad, nu ska jag faktiskt ta och göra mig iordning för sängen.

Är jätte trött men varför jag är så trött vet jag inte. Men tänkte i alla fall

sova nu så vi får väl höras mer imorgon. Ni får sova gott! Godnatt, puss


Me and my boy

 

 

  

Av tina andersen - 4 augusti 2011 15:53

Hej igen, det blev inte att jag och mamma åkte till melby

för pappa skulle ändå in till Halmstad så då fick han köpa mjölk och

det vi behövde här hemma. Nu sitter jag här och har nyligen städat där

nere och nu ska jag nog damsuga och städa mitt rum sen så sitter

jag också och hoppas på att min älskling kan komma till mig ikväll saknar

han redan även om vi träffades igår. Hihi (a)

Annars blir det att jag blir ensam hemma för att mamma och pappa ska

till ett par grannar och grilla eller så får jag följa med dom. Men jag vill

helst att min älskling ska komma till mig. :)

Nu måste jag dumsuga och fixa på rummet vi hörs sen! Puss

Bjuder på dagens outfit.

 

 

 

 


Av tina andersen - 4 augusti 2011 12:50

Hej på er, nu följer jag med mamma till melby för att handla lite.

Idag så ska jag nog inte göra så mycket, det blir ingen rix fm för mig

idag men imon åker jag in till Halmstad och kollar på Timbaktu och lite

andra som kommer dit och sjunger samt träffa pojkvännen också hihi :)

Nu ska jag gå, bloggar nog mer när jag kommer hem. Puss

Vilka ska till Rix fm idag i Halmstad? :)


Bilden är nice haha ;)

    

 

Av tina andersen - 2 augusti 2011 12:05

Nu tar jag bussen hem till min älskling! :)

Ni får ha det bra så hörs vi. puss ♥


Dagens facelook

eller ja, lite av den i alla fall. :)

Hejdå


 

Av tina andersen - 2 augusti 2011 09:12

Godmorgon på er, shit vad gör jag vaken såhär tidigt? :o

är lite chockad över att jag är vaken nu haha. Men det är skönt att vakna nu än att vakna senare under dagen. Nu tänkte jag att jag skulle ner och göra frukost sen sitta här ett tag till. Puss

Detta får bli ett bildlöst mogron inlägg :)

Av tina andersen - 1 augusti 2011 19:42

Godväll, kom in för ett tag sen efter att ha vatt ute och gått med

min lilla Moa. Vädret är så himla härligt! Jag tänkte bara lägga in

ett par bilder som jag tog när jag va ute efter jag har lagt in dom

så ska jag nog göra mig en liten skål glass och sitta här eller

så blir det film hehe. ;)


Bilder!

Hehe oj, ja det blev en held del bilder. Men jag gillar det hihi. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Av tina andersen - 1 augusti 2011 17:20

Jag har börjat fastna endel av hans låtar haha. :)


Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards